Thursday, May 17, 2007

Telefon

Cover depan majalah sekolah yang saya design masa tingkatan 5 dahulu.

Saya tidak pasti apa kenanya dengan saya waktu cuti ini. Semakin malas hendak buka handphone. Biasa kalau waktu siang itu memang agak jarang saya pergi melihat handphone saya - letak di bilik sahaja. Kalau saya pegang pun mungkin waktu tengah malam masa dah hendak tidur. Handphone saya pun sudah agak berusia kerana saya mengambilnya daripada abah saya. Dan memang sudah sedikit rosak handphone itu. Jadi minta maaf banyak-banyak kepada beberapa orang yang hendak telefon saya.

4 comments:

NuRizZ said...

hurm
lebih kurangla..
kadang2, batt hp ni dh abes pun agk malas nk charge

Anonymous said...

sesungguhnya..hp adalah makhluk yg x pntg semasa di rumah..

NuRizZ said...

sebenrnya xjugak, kalau kita faham apa ertinya 'dari alfatihah ke al fatihah seterusnya',kita akan menghargai fungsi hp 2.

Anonymous said...

erm
aku kat mane2 pun malas nk ngadap hp
unless time teramat borink
esp lau nk berbalas msg
huhu
malas sey!
skunk ni budaya sms smakin menjadi2
kadang2 bnda urgent pun dorg sms
asal x kol je trus
kampit tol